Veelgestelde Vragen

Op deze pagina vind je de antwoorden op vragen die hier het vaakst worden gesteld.

Account

Ik ben mijn wachtwoord kwijt?

Je kunt een nieuw wachtwoord voor je account aanvragen via “Wachtwoord Herstel“.

Betalen

Waar moet ik allemaal voor betalen?

Je betaald hier alleen voor dat wat je afneemt. En inhoudelijk betekend dat voor jou, waar en wat ik voor jou betaal (voorschiet), betaal je terug. Hieronder vallen o.a.;

  • Het registreren/jaarlijks verlengen van je domeinnamen.
    Prijzen verschillen per domein. Wil je weten wat ze kosten? De prijzen staan vermeld op deze pagina van WebStekker B.V. Mijn I.S.P.
  • Het hosten van je website op de door mij gehuurde server.
    Kost je € 12,00 per jaar/per domein.
  • Al dat wat je door mij, voor jou laat aanschaffen.
    Hieronder vallen o.a.; SSL certificaten, thema licenties, plugin licenties, vertaaldiensten, S.E.O. optimalisatiediensten enz. enz.

In het meest gunstigste geval draait jouw website hier (met alle toeters en bellen) voor € 21,01 per jaar.

Verder betaal je hier niets! Wil je heel erg graag van je zuurverdiende geld af? Doneer dan eerst aan Kika of het MS Fonds. Heb je daarna nog iets over, dan kun je hier ook nog wat achterlaten. En dan zeg ik oprecht: “Dankjewel!”.

Waarmee en hoe kan ik betalen?

Ook hierin is per 1 januari 2019 het een en ander veranderd. Het tijdperk van bellen, afspraakje maken, bakkie koffie doen en handje contantje aftikken is voorbij! Per 1 januari 2019 is het alleen nog maar mogelijk om mij te betalen/terug te betalen via;

PayPal
Via PayPal kun je veilig betalen met je eigen PayPal account of met je creditcard. Voor het betalen met je creditcard, is het hebben van een PayPal account niet verplicht.

PayPal is voor mij de makkelijkste manier gebleken om je gespecificeerd een factuurtje (wat eigenlijk niet eens zo mag heten) te kunnen sturen voor al dat wat ik voor jou heb betaald/voorgeschoten.

ING Betaalverzoek via Whats App (in de volksmond ook wel een Tikkie genoemd)
Als het betalen via PayPal niet wil lukken, kan ik je een betaalverzoek sturen via Whats App. Maar ook alleen als je gebruik maakt van Whats App en je mobiele nummer hier bekend is. Ik verstuur geen betaalverzoeken per e-mail! Ook al is dit technisch gezien wel mogelijk.

Direct Banking (overschrijven naar bankrekening)
Alleen beschikbaar en als uitzondering voor klanten/vrienden die vóór 2019 hier hun website laten hosten/beheren. Wil je hier gebruik van maken, neem dan even contact met me op. Deze optie verdwijnt per 1 januari 2020!

Limpidissima

Kan ik Limpidissima ook met een ander thema gebruiken?

Ja, Limpidissima is niet gebonden aan welk thema dan ook. Wel is het belangrijk om vooraf te onderzoeken of je thema voldoende ondersteuning biedt voor datgene wat je van Limpidissima wilt gaan gebruiken.

Wat is Limpidissima?

Limpidissima is het basispakket van HooTie WebDesign voor het bouwen en beheren van websites, -blogs, -shops en online community’s.

Limpidissima heeft als basis het CMS WordPress 5.0 en komt met een scala aan vooraf geïnstalleerde plugins en tools die het werken aan, en het beheren van websites, -blogs, -shops en online community’s vereenvoudigd.

Nieuwsbrieven

Hoe vaak krijg ik een nieuwsbrief?

De algemene en tips & tricks nieuwsbrieven worden slechts enkele keren per jaar verstuurd. Nieuwsbrieven die gaan over het periodiek onderhoud van je website, komen iets vaker jou kant op.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Alle nieuwsbrieven bevatten buttons/knoppen waarmee je je nieuwsbriefabonnementen kunt stopzetten.

Heb je een HooTie WebDesign account, dan kun je jouw nieuwsbriefabonnementen ook hier beheren. Je moet daarvoor wel ingelogd zijn.

Opmerking: De pagina Nieuwsbrief Abonnement Beheer is alleen toegankelijk vanuit de nieuwsbrieven zelf of als je bent ingelogd op HooTie WebDesign. Bij een niet bestaande of ongeldige identificatiesleutel krijg je de melding: “Nieuwsbriefbeheer is alleen beschikbaar voor nieuwsbriefabonnees!”

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Je aanmelden voor de nieuwsbrief kan via het aanmeldformulier op de homepage of tijdens het registreren/aanmaken van een account.

Periodiek Onderhoud

Hoe zit het met tussentijdse beveiligingsupdates?

Alle websites zijn zo ingesteld dat beveiligingsupdate automatisch (doorgaans binnen 24 uur) worden uitgevoerd. Alle overige updates worden tijdens het periodiek onderhoud uitgevoerd. En dat is meestal op de eerste zaterdag van de maand.

Mag ik het periodiek onderhoud zelf doen?

Uiteraard. Je plugins en thema’s kan/mag je gewoon zelf naar de laatste versie updaten.

Opmerking: Niet alle updates zijn bij definitie ook een verbetering. Meestal zijn het kleine wijzigingen of optimalisaties van de plugin of het thema, zonder dat dit visueel of functioneel merkbaar is. Lees altijd voor je gaat updaten de changelog van de betreffende plugin of het thema. Hiermee kun je een hoop narigheid voorkomen. Verder is het verstandig om een back-up van je website te maken.

Wat wordt er zoal gedaan tijdens het periodiek onderhoud?

Tijdens deze werkzaamheden worden je plugins en thema’s bijgewerkt naar de laatste versie en wordt je sitediagnose rapport door mij bekeken en gelezen.

Eventuele problemen die die tijdens een diagnose worden gerapporteerd, worden hersteld of geoptimaliseerd.

Wanneer wordt het periodiek onderhoud uitgevoerd?

Naar verwachting zal het periodiek onderhoud aan je website worden uitgevoerd over;

De werkzaamheden worden in de vroege ochtend uitgevoerd en je krijgt hiervan, zodra de werkzaamheden zijn voltooid, automatisch bericht van in je mailbox.

Plesk Dashboard

Hoe kan ik het wachtwoord van mijn e-mailadressen veranderen?

  1. Log in op het Plesk Dashboard.
    Hoe je op het Plesk Dashboard kunt inloggen staat vermeld in het document over je domein(en).
  2. Klik in het menu links op ‘Mail’.
  3. Klik op het betreffende e-mailadres in het hoofdscherm.
    Je vindt er op zijn minst het info@jouwdomein.xx e-mailadres. Deze wordt standaard door mij, voor jou aangemaakt.
  4. Vul bij ‘Wachtwoorden’ onder het tabblad ‘Algemeen’ een nieuw wachtwoord in voor het betreffende e-mailadres.
    Het nieuwe wachtwoord sla je op door op de button ‘OK’ of ‘Toepassen’ te klikken.

Let op! Het toevoegen, wijzigen en/of verwijderen van domeininstellingen via het Plesk Dashboard kan ernstige problemen tot gevolg hebben! Bij twijfel en/of vragen, raadpleeg deze f.a.q. of neem contact met mij op…

Profielkaart

Waarom staan mijn contactgegevens onder mijn profielkaart?

Je contactgegevens staan weliswaar onder je profielkaart, echter zijn deze alleen zichtbaar voor mij en jou. Anderen (incl. searchbots) hebben geen toegang tot deze gegevens.

Zo heb jij b.v. ook geen toegang tot mijn contactgegevens (of die van een ander) onder mijn profielkaart.

Hoe pas ik mijn profielkaart aan?

Klik onder je omslagfoto (achtergrondfoto) van je profielkaart op het tandwiel-pictogram om je profielkaart aan te passen.

Waar vind ik mijn profielkaart?

Er zijn een aantal manieren om naar je profielkaart te gaan. Via je account, door daar op je profielfoto te klikken, via de ledenpagina door daar op jezelf te klikken, of door op deze link te klikken: Mijn Profielkaart.

Opmerking: Je moet wel ingelogd zijn om je profielkaart te kunnen bekijken.

Stel je vraag en krijg antwoord!

Ik beantwoord geen vragen op voorhand, maar als je vragen hebt? Stel ze dan! Ik beantwoord ze met liefde en plezier.

18 februari 2019